CMS Consulting
Instytut Gospodarki Turystycznej
Strona główna
Aktualności
Wydawnictwo
Czytelnia
Słodka Polska
Tania Energia dla Dolnośląskiej Turystyki
Czasopismo "Kasy fiskalne"
Czasopismo "Spółka Akcyjna"
Czasopismo "Kolekcjoner Dolnośląski"
Spółki turystyczne na giełdach świata
Księgarnia regionalna
Księgarnia: turystyka i hotelarstwo
Księgarnia ekonomiczna
Kontakt



InGosTur jest członkiem:

Karkonosko-Izerski Klaster Turystyczny

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Słodka Polska

Spróbuj i przyjedź do nas!

Celem Projektu jest wsparcie działań promocyjnych Polski, realizowanych przez Polską Organizację Turystyczną i inne jednostki, przy wykorzystaniu w.marketingu produktów i destynacji turystycznych wyrobów przemysłowych i.ich producentów – z jednoczesną popularyzacją tychże wyrobów i.producentów, tym samym promocja polskich marek na rynkach zewnętrznych.


Projekt  wykorzystuje między innymi:

  • pozytywne skojarzenie słowa słodki, będącego synonimem dla cudny, cudowny, śliczny, uroczy,
  • tradycje europejskiego cukrownictwa, przemysłowa historia którego rozpoczęła się w dolnośląskiej wsi Konary w 1801 roku i jest kontynuowana przez obecnych wytwórców,
  • płody i wyroby polskiego rolnictwa i przemysłu spożywczego,
  • rosnące zainteresowanie turystów smakami regionalnymi,
  • potencjał polskiego hotelarstwa i gastronomii.

Projekt obejmuje:
  1. Wykonanie zaprojektowanej specjalnie dla potrzeb Projektu bombonierki zawierającej 2 – 4 "słodkie" produkty (np. cukierek, herbatnik, cukier, miód, piernik, czekoladka, ziołowa herbata). Na okładce i we wnętrzu bombonierki umieszczone są krajobrazy i mapa Polski, opisy wyrobów, hasła reklamowe Projektu (odpowiednio w.zależności od wersji językowej) „Słodka Polska” i „Spróbuj i przyjedź do nas!”, adresy stron www POT albo POIT i Projektu. .

  2. Uruchomienie strony www promującej projekt, na której przedstawiane będą słodkie produkty i usługi, miejsca, teksty literackie, wydarzenia etc.

  3. Publikację tekstów popularyzujących Projekt w mediach krajowych i.zagranicznych.

  4. Realizację przedsięwzięć jak 1-3 w obszarach regionalnych – zaawansowane jest działanie Słodki Dolny Śląsk.
Możliwe jest także wykorzystanie w przyszłości innych form promocji.

Wszystkich zainteresowanych szczegółami Projektu prosimy o
kontakt mailowy.

Serwis turystyczny Ministerstwa Sportu i Turystyki

Polska Organizacja Turystyczna

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Polska Izba Turystyki

Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze

Polska Federacja Campingu
i Caravaningu


Polskie Stacje Narciarskie
i Turystyczne



World Tourism Organization

Komisja Europejska

World Travel & Tourist Council

HOTREC: European trade association of hotels, restaurants and café industry



ITB Berlin

International Hotel Investment Forum





Znalazłeś błąd na stronie?
Napisz do nas!

Nasi partnerzy medialni:  Polish Market Online    Przegląd Urbanistyczny    Schlesien heute